Navštíveno 2227x

Má prosím niekto skúsenosti ako sem uložiť rádio? Alebo aspoň nápad,bez velkých zásahov.

Do tohodle jsem delal akorat dvd mechaniku do kastliku :o) Co se radia tyce.. Co misto popelniku? Lepsi misto me tady nenapada.. A tobe origo audio nestací? :o)
mno mě by napadlo misto popelniku nebo co to je před voličem jestli se šiřkově vleze vyrobiš rameček a pak by šlo vše vratit zp+t a nikdo nic nepozna
a nebo pak pod sedadlo :-)))
asi to vychadza len pod ovladanie klimy...
Co si pamatuju tak Luke-jeep měl v passatu radio místo popelníku..

23.12.2007, 11:34 |
clown Luke tam mel tusim procak :o), ale to je jedno ..., tyhla auta na to fakt nejsou delany :o( ...

23.12.2007, 11:49 |
ivls jj, taky mě napadá nejschudněji do popelníku, nebo tam, jak máš crossblock u sebe v autě
jinak to je tvoje nové? - to by znamenalo vše komplet předělat?
Niekto posluchal a príde ježiško na A6 ???
A čo tak zrušiť tie stredné fukare tam ti ten DEX vojde ak nie celí tak aspom panel a mechaniku do kaslika.
Šťastné a Veselé.

23.12.2007, 12:25 |
ivls oskar, to mě taky napadlo, ale pak jsem nepsal, protože píše bez velkých zásahů, tak nevím jestli by to obětoval
už jsem to taky viděl u nějakýho němce v autě
záleží, jak to má tohle auto - jednu dobu jsem o tom uvažoval do okty1 a jak jsem viděl pod mřížkou, co bych musel vše rozmarastit, tak mě to přešlo
Davali sme tu Alpine hub,ma vlastný tuner a obraz cez interface na origo monitor.

23.12.2007, 18:22 |
pajp Vyměním za A4.Tam to budeš mít bez problémů.